Benim Ajandam

Benim Ajandam uygulaması orta ölçekli 50 ile 100 çalışanı olan firmalar için iş süreçlerini yönetmeleri ve günlerini planlamalarını sağlar.

Aşağıdaki modülleri ile ajandanın yeni hali.

Süreç Yönetimi
Projelerinizin aşamalarını kontrol altında tutun, sözleşmeleri, teklifleri tek yerden yönetin müşteri görüşmelerini CRM modülüne kaydedin. Çalışanlarınızın atadığınız işlerde hangi aşamada olduklarını her yerden kontrol edin.

Gününüzü Planlayın
İş yoğunluğunuzdan gün içinde yapacağınız işleri atlıyor musunuz, her şeyi ertelemeye mi başladınız, ajandaya aldığınız notlarınız evde mi kaldı? Benim Ajandam tüm bu olumsuzlukları siliyor. Bugün kullanmaya başlayın, yarın hayatınızda nelerin değiştiğini görün. Aslında ne kadar fazla zamanınızın kaldığının farkına varın.

Uyarılar Tanımlayın
Günün koşturmacasında toplantılarınızı atlıyor, ödemelerinizi unutuyorsanız, merak etmeyin Benim Ajandam ısrarcı hatırlatmaları ile sizin için önemli olanı size unutturmaz.

Bize Ulaşın